FANDOM

Піна Ко Лада (яп. ピニャ・コ・ラーダ, Pinya Ko Rāda) - третя імператорська дочка, десята в черзі на успадкування престолу. Піна є першою, хто зрозумів міць сил Самооборони Японії, а також є тою, хто зрозумів, що в разі продовження конфлікту Імперія буде знищена. Тому вона докладає всіх зусиль для підтримки мирних відносин з Японією. Після підписання договору з «людьми в зеленому», виступає їх політичним посередником з Імперією. Також є першою, хто добровільно вирішив співпрацювати з Японією і прагне до союзництва з високорозвиненою країною.

Особистість Редагувати

Зовнішність Редагувати

Піня має темно-червоне волосся, а також очі відповідного кольору. Вона, здається, завжди носить легку броню з важкими наплічниками і сорочку, яка трохи розкриває її розщеплення між частинами броні. Під час формальних подій вона носить плаття, яке не має традиційного ремінця.

Історія Редагувати

Участь в сюжеті Редагувати

Навички та здібності Редагувати

  • Майстерність фехтування: Піна тренується шляху меча з часів свого дитинства, коли її тренували лицарі Королівської Гвардії. Вона досягла достатньої майстерності у цій справі, щоб перемогти генерала Герма Фуле Майо в поєдинку.
  • Політика: як Імператриця/Принцеса вона прагне до багатьох політичних відносин і відповідає за посередництво миру між Японією та Імперією; однак, через її початкове нерозуміння стосовно японських звичаїв та законів, у поєднанні з її невимушеною природою, їй це вдається не дуже добре.

Галерея Редагувати

Розмова Піни Ко Лади з Коджі Суґавара (13-й епізод)
Піна Ко Лада: Галерея

Цікаві факти Редагувати